Üdvözlöm a Kerületi Újság - kerületi hírek oldalon.   A kijelölt szöveg felolvasásához kattintson a hangszóróra! Üdvözlöm a Kerületi Újság - kerületi hírek oldalon. GSpeech

A Fonó Budai Zeneház 2019-ben ismét elnyerte a MagyarBrands díjat, Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában.

A Magyar Brands program olyan magyar vonatkozású márkákat díjaz tizedik éve, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői hazánkban – és közülük nagyon sokan, így a Fonó – hazánkon kívül is. A Program kiválasztási folyamata rendkívül összetett: pénzügyi adatok, valamint fogyasztók és független szakértők értékítélete alapján választják ki a díjazottakat. A Fonót eddig 2015-ben, majd 2018-ban díjazta a Magyar Brands program, 2019-ben harmadik alkalommal kapták meg a rangos elismerést.

A MagyarBrands Szakértői Bizottsága három alap szempontot értékel a jelölt márkák esetében: az identitás, mely a márka kötődését jelenti az országhoz; a reputáció, ami a márka elismertségét figyeli a fogyasztók körében; a márkaépítés szempont pedig a legjobb hazai márkaépítési gyakorlatokat vizsgálja. A „Kiváló Fogyasztói Márka” esetében a három kiválasztási szempont bővül még a tradíció, az ismertség és a kedveltség szempontjaival.

Ossza meg az információt!

Kerületi Újság a Facebookon - Kövessen minket!

A Budapest rovat további hírei

A pénzügyi és a gépkezelő szakmák vezetik a népszerűségi listát a Centrum Oktatóközpont felmérése alapján.
A színházi tao megszűnése úgy látszik nem sokban befolyásolja a Budapesti Showszínház életét: egyre több és egyre jelentősebb előadásokkal jelentkeznek a hazai színházi palettán.
Ismét valódi közösségi térré, hangulatos, színpompás forgataggá és kulturális programok színhelyévé változott a Városháza parkja az Advent Budapesten téli fesztivál és karácsonyi vásár idejére.
A régi kedvencekkel és több új sztárfellépővel is találkozhatnak az idén a Seniorplus Expo látogatói a megszokott helyszínen, a budapesti BOK (volt SYMA) Konferencia- és Rendezvényközpontban 2019....
A vásárban rengeteg kézműves és egyéb ajándéktárgyat, kézműves élelmiszereket, és sokféle forró téli finomságot kóstolhatnak a kedves érdeklődők.
MINTAMARATON Az építészettől a textilművészeten át a képzőművészetig A Mintázat és dekoráció című kiállításhoz kapcsolódó pályázatra jelentkezett alkotók prezentációja A múzeumban októberben nyílt...
Pál Zoltán 28 évesen már több sikeres vállalkozás felfuttatásán van túl.
A Hajós-Bajai borvidék számos hungarikumnak számító nedű hazája, minden cseppje igazi történelmet rejt.
Húszmillió forint ma egyáltalán nem számít jelentős összegnek a fővárosi ingatlanpiacon, de némi kockázatvállalással, akár nagyon jó üzletet is lehet realizálni.
Az Amadinda és a Muzsikás együttes zenei együttműködése öt éve tart.

A címlapról ajánljuk

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

hirdetés

Szolgáltatások Budapesten

Olvasói blogok

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

Könyvajánló

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
A kijelölt szöveg felolvasásához kattintson a hangszóróra! Kerületi Újság felolvasó